Sjukling - igen

2009-04-13 @ 11:40:53
Direktlänk | | Kommentarer (0)
Känns som att Teddis har spenderat största halvan av år 2009 som konstant sjuk.. Tycker så synd om min lilla prins som inte får vara frisk så långa stunder, samtidigt som jag redan nu oroar mig för den konstanta vabbningen som antagligen kommer vara ett faktum när han börjar på förskolan... Stackars unge med så dåligt immunförsvar! :( Men pappan hans blir ju sjuk ganska ofta han med så det ligger kanske nåt arv i det där... Inte mycket att göra åt förutom att härda ut det....
Inatt sov lillprins 14 timmar (jag sov 12.. gissa min huvudvärk idag?!) och när han vaknade halv nio imorse så var febern ett stort faktum. Supervarm, snorig som en sate och helt hängig och gäspig. Han sover nu igen, halv tolv. Vill inte äta mat, han har säkerligen ont i halsen också. Vet inte hur hög febern är för termometern har gömt sig någonstans.. Men säkert nånstans mellan 38-39 grader. Han är fortfarande ganska glad så jag väntar med alvedonen för att inte missbruka den.. Han sover ju nu så forthoppningsvis försvinner allt jobbigt snart utan medicinsk hjälp *hoppas hoppas*

Det blir en lugn innedag idag, tvättstuga, laga storkok och städa... Vädret är passande uruselt, regn, grått och dystert.
Och imorgon är påsken officiellt över men min påskblomma lever fortfarande som jag fick ifrån jobbet - imponerande!

Teddeplutt orkade i alla fall rita lite dagen till ära, det blev lite ritat på bordet också men det gör ingenting. Han är djupt koncentrerad i sina teckningar när han ritar det är så sött att se! (Kritor och block fick han från morfar i påskpresent)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback