The dammsugare is here! ;)

2009-04-24 @ 12:38:16
Direktlänk | | Kommentarer (0)
Hehe, nu har jag INGA undanflykter längre ;)
Det var bara att sätta igång på en gång och städa placet... Men nu sover Teodor så nu är jag berättigad en paus :)
Det var verkligen SKITIGT ska jag säga...
 

Teodor startade även dagen med att hitta en bläckpenna som det gick jättebra att skriva med... På benen och på soffan. Jippi sa jag då, vilken bra idé... Eller inte! Men nu är gossen ren igen, efter ett långt härligt bad


Nystädat rum! Jag orkade inte ens ta kort på hur fruktansvärt stökigt det var innan, det var alldeles för hemskt! Men nu kan Teodor njuta av att sitta vid sitt bord och läsa boken där det finns en häst med, och vad säger hästen? Jo, Iiiiggghh :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback