Utelek på morgonkvist

2009-04-22 @ 10:29:17
Direktlänk | | Kommentarer (0)
Det var så tråkigt att vara inomhus, det fanns ingenting kul att göra. Så jag gick och hämtade mina skor och tvingade mamma att klä på sig och mig så att vi kunde gå ut och leka lite! Vi gick på en långprommis, ingen barnvagn behövdes ju såklart, och så hittade vi en lekplats med roliga gungor som man nästan drunknade i, det var superskoj!
Mitt i steget!

Ikväll skulle ju Oskar och mamma Anna komma hit och sova över, för vi skulle vara barnvakt åt Oskar imorgon var det tänkt, men både Oskar och mamma Anna har blivit sjuka! :( Så vi får busa och leka någon annan gång! Det är synd för vi hade sett fram emot att busa med Oskar. Hoppas de blir friska snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback