Äventyr

2009-08-13 @ 11:26:33
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (2)
Idag har vi redan hunnit ut på äventyr. Vi skulle nämligen hämta pappas klocka som han tappade på bussen för några veckor sedan, när vi var på väg till Furuvik. Klockan låg på Upplandsvägen 19. Jag trodde att jag visste precis vart det var. Tills jag hade gått precis dit där jag trodde att det var. Och det visade sig att det var någonting helt annat... Men efter lite telefonkonfererande med mormor så kom jag fram till att jag var nästan rätt ändå. Men det var en ganska bra bit att gå, och när vi kom fram stod det inga nummer på bygget och det fanns typ hundra ingångar så vi fick gå på chansning. Men in kom vi, jag och Tedde bus. Och med oss hem har vi klockan! Hela 160 riksdaler ville dom ha för att vi hämtade den.. Nu ska vi aldrig glömma nånting på bussen igen, eller hur?! ;)
Lite fotomodellande hanns med på morgonkvisten också:







Kommentarer
Postat av: Marie

Hej Elsa! Förlåt för att jag är kass på att svara på dina kommentarer. Tänker hela tiden, nu ska jag svara, men glömmer det lika fort. Så tro inte att jag ignorerar dina kommentarer! =) Hur känns det att ha börjat jobba? Måste kännas fruktansvärt, haha. Men skönt när lönen kommer. Vi mår bara bra, känns jätte skönt att äntligen Fredrik har börjat jobba hos mig, så man får lite avlastning. Har försökt fått tag i barnmorskan, ang ultraljud men hon är på semester. Segt! Men ska ringa till Östersund i morgon och se om dom kan hjälpa mig.

Vilka otroliga bilder du har tagit på lille Teddan, duktig du är. Längtar också tills jag får ta lite kort på lill sparveln. Men jag får gott vänta ett halvår till. Ta hand om varandra, och vila mycket nu =) Puss och kram

2009-08-13 @ 16:32:47
URL: http://marieeriksson.blogg.se/
Postat av: mormor

Du är så fin lilla gris!!!

2009-08-14 @ 13:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback