Dagen idag!

2009-08-03 @ 18:39:04
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (0)
Hej hopp gummisn***
Idag är första arbetsdagen avklarad! Det satt i ryggmärgen tydligen så det var en piece of cake att jobba igen. Så nu är jag en working mom. Nog om detta.

Mormor och Moster var barnvakt åt Teodor och han hade det nog riktigt roligt! Massor, och då menar jag MASSOR av prylar fick vi av mormor; ca 30 pussel, ca 50 barnböcker, 2 mjukisapor, gamla träleksaker, duplo, klossar med mera med mera med mera. Det står fullt med kassar överallt (Mamma/Mormor ska flytta, och ville bli av med barnsaker som jag och mina 4 andra syskon haft)...
Plus att min kära mor/Teodors kära mormor köpt ett strykjärn plus strykbräda till mig.
Och en NY SÄNG!!!! till Teodor. Från IKEA:

(bilderna är klickbara) den ska monteras antagligen imorgon. Jag måste ha hjälp av N var jesus vad tung den var PUUUUH

Samt att jag fick Kristins kamera hemlevererad idag också! Canon Eos 400D är det. Och nu har jag fotat som en riktig tok - och jag överdriver inte. Fast hon råkade glömma USB-kabeln, lilla kära syster, så bilderna kan inte läggas in i datorn än... Fast det kanske är tur det, jag måste lära mig lite mer hur den funkar osv. På fredag får jag antagligen kabeln.

Det har minst sagt varit mycket idag. N fick ett superglatt besked idag också! Så allt är bara positivt. Men lilla mamman känner sig helt slutkörd och lilla söta ungen sover redan, så nu blir det chips med dip framför tvn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback