Det ska börja gymmas i tid!

2009-08-15 @ 14:41:04
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (3)
Min käre son, även kallad Teodor, tycker uppenbarligen att benen inte har tillräckligt med muskler. Så han satte sig helt sonika på benpressen idag när vi var och besökte pappa på gymmet. Härliga lilla unge, är du inte för ung???



Nu ska vi snart iväg och handla mat och sedan blir det Bomhus! Får se om jag orkar lägga in några bilder ikväll, annars blir det kanske nåt imorgon bitti innan jag far iväg till Örebro!

Ps. Även jag blev fångad på bild på gymmet. Vilken egodag jag har idag!!


Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Helt rätt, starka ben är bra!

ler

Mysig bild på söte sonen...

:-)

2009-08-16 @ 08:24:13
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: farmor

det ska börjas i tid när man ska bli hockeyproffs

puss på er

2009-08-17 @ 00:17:57
Postat av: Föräldrabloggar.se

Du finns med på Topp 100 denna vecka!

2009-08-17 @ 02:45:33
URL: http://foraldrabloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback