Jobbat som en tok

2009-08-08 @ 19:16:30
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (1)
Det är mycket och jobbigt att jobba! Speciellt när man är ovan.
Men när jag kom hem fick jag busa med min goa unge ;) Jag skulle gärna vilja sova men det är FÖR VARMT! Teodors rum är svalt och skönt dock, jag skulle verkligen vilja byta rum med Teodor just nu.... Han sover gott medan jag sitter och svettas som en gris i soffan...


HAHA kolla frillan!



Teodor kan ryta han...

...högt som tusan





En aningens förnärmad gosse kanske?

Snutteapan! Mysigt!

Kommentarer
Postat av: Föräldrabloggar.se

Hej och grattis!

Vi ville bara göra dig uppmärksam på att du ligger på vår Topp 100 denna vecka.

Obs! Listan publiceras varje måndag istället för fredagar!



Föräldrabloggar.se

2009-08-10 @ 09:01:03
URL: http://foraldrabloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback