Lilla mamman vill bygga bo

2009-08-01 @ 10:36:35
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (0)
Ja tack. Jag vill:
Fixa och dona inne i Teodors rum. Jag har tusen idéer, hundra planer, nitton miljoner önskningar.
Fixa fondväggen i vardagsrummet, få Ns bokhylla hitfraktad (någon gång ska det ske, men vi är familjen "törn" och stöter hela tiden på problem) och köpa en matta så att man kan få varma fossingar i vinter.
Tapetsera klart köket. Men eftersom jag lider av syndromet lathet så har jag inte riktigt varken ork eller lust till det just nu... Trots att tapeterna bara ligger i en låda och väntar på att jag ska komma och skära i dom...

Jag vill bygga bo. När hösten väntar runt hörnet (ja, jag vet att det fortfarande är högsommar..) så får jag behov av att fixa och dona, gärna i mängder och gärna storstilat.

Till andra ämnen så ligger sötungen och sover middag, jag smygäter kladdkaka och N jobbar på gymmet. Jag fick lite sovmorgon imorse, till hela kvart över sju. Sedan stod en liten nakenfis utanför och knackade på dörren och ville komma in. Det fick han, så låg vi och myste i en tio minuter ungefär sedan hade han alldeles för mycket spring i benen så mamma fick snällt gå upp.
På måndag ska jag "få" Kristins kamera! Åååh som jag längtar! En hel del andra saker ska även skippas över till mig, men det berättar jag mer om då!
Jag ska försöka sno N's mobil när han kommer hit och föra över hans mobilbilder till datorn, han tog nån fin svartvit bild på Teddis igårkväll som jag vill ha. Alla bilder jag själv tar blir suddiga numera men jag tänkte bjuda på några gamla bilder som syster tog i våras!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback