"Mr Gym" & ostomanen

2009-08-01 @ 15:54:24
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (4)
Puh, vi är helt slut båda två, vädret kanske? Eller så den intensiva promenaden.
Vi busade och skojade och lekte som tokar inne på Teodors rum och mös som få. Jag har fått tillfällig nippe på svart/vita fotografier. Skulle testa hur det blev och det blev ju ganska bra.




Antar att jag blev inspirerad av N's bild, som jag nu lyckats sno åt mig och här kommer den;

Fin va? Trots att det är en mobilbild och kanske 2 px.
Sedan var vi i alla fall och hälsade på pappan som jobbade på gymmet. De har kommit i ordning en hel del men det är mycket kvar att göra och killen som ska starta gymmet ska vara klar imorgon... Stress, stress.


Vi var vrålhungriga när vi kom hem och Teodor ville ha ost. Han åt 7 st ostskivor HAHA. Mycket för en sån liten kille. Men det är ju gott :)

Ps. Tar nog bort Recept kategorin ändå. Känner jag fick lite prestationsångest...

Kommentarer
Postat av: Kristin

Jag ska också klippa mig sådär! fast jag ska bara raka ena sidan. hihi

2009-08-01 @ 16:05:39
Postat av: Elsa

HAHA! Det kommer du passa KLOCKRENT i!

2009-08-01 @ 16:08:22
Postat av: Kristin

Haha men alltså jag ska göra det på riktigt... :P

2009-08-02 @ 13:04:40
Postat av: Elsa

Ja men du kommer fortfarande passa klockrent i det ;) ;)

2009-08-02 @ 18:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback