Puh, det är inte lätt att vara duktig...

2009-08-05 @ 16:07:40
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (2)
Idag har jag sytt som en tok, tvättat en massa kläder samt plockat pussel som aldrig tar slut.
Men sängen blev i alla fall mysig! Det blev som en liten koja. Teddan verkar digga den supermycket, han la sig omgående och mös till det totalt under täcket. Så jag hoppas att han klarar av att sova där inatt. Spjälsängen står kvar i hans rum ifall det inte skulle funka alls att sova i stora sängen inatt. MEN jag tänker göra mitt allt för att inte ge upp för han SKA lära sig. Jag vill inte ha en unge i min säng som sparkar omkring sig. Och jag vill inte ha en unge som sover i spjälsäng tills han är 4 år. Så jag ska göra allt i min makt för att han ska sova där inatt, hela natten. De sista tre nätterna har han sovit 12 timmar i streck utan att vakna så förhoppningsvis håller det i sig även i nya sängen.

Färdigmonterad säng!

Koja/säng

Tittut.. Ingen unge där? Men vart är du då Teodor?

Mamma postar kablarna och cdskivorna till kameran idag, så imorgon eller på fredag kommer det bilder från systemkameran, wiho! (Jag har redan tagit slut på minneskortet, så det kommer nog en ganska stor bildbomb då)

Kommentarer
Postat av: farmor

din säng är så stor så farmor kan komma och sova hos dig . puss på er

2009-08-05 @ 19:42:50
Postat av: stoffe

Vad duktig du är syrran!

Och Nicklaz som monterat. :)

2009-08-06 @ 00:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback