Sängen monterad!

2009-08-05 @ 06:49:22
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (1)
Nu är sängen färdigmonterad. N gjorde det själv, ackompanjerad av sina egna svordommar om hur mycket han hatar IKEA... Men fint blev det! Men än har plutten inte sovit i den, jag måste sy och dona lite först. Ska göra det idag, det gick inte så bra igår. Jag väntar på att USB-kabel plus en installationsskiva ska skickas till mig, sedan kan jag börja lägga in bilder. Det blir oändligt mycket finare bilder med systemisen, tycker jag personligen i alla fall. Och så mycket lättare att fota! Samt att Teodor tycker att den ser väldigt rolig ut.... ;)
Jag återkommer med bilder... Förhoppningsvis innan veckan är slut. Samt uppdaterar om hur det går för mini att sova i storsäng! Späääännnande!

Kommentarer
Postat av: Veronica

hej :)

Fin blogg, allt väl?

2009-08-05 @ 13:13:33
URL: http://mellbin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback