Shopping & själv på dagis

2009-08-31 @ 21:59:12
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (3)
Idag fick vi vara själv (jag jobbade inte idag heller) i fem timmar medan Teodor var själv på förskolan mellan 9-14. Vi gick till stan för att shoppa lite nödvändigheter! Det blev ett regnställ (lite för stort, fanns bara i strl 98, men det funkar), ett par vindbyxor, ett par stövlar (också de lite för stora, 24:or) och ett par vanliga mjuka byxor som Teodor kan ha på sig på förskolan. Det som fanns hemma var för smått, han växer ju så mycket, lillprinsen. Vi provade regnstället hemma, och han ville genast gå ut och leka i regnkläder och stövlar trots att det var solsken, lite blåst och absolut inget regn ute ;)

 

 

 

Och så blir det en bild ifrån igår, då han stod nästintill hela dagen vid diskhon och skvätte. Duktig liten diskare man har hemma, tydligen.

Internet funkar inte riktigt som det ska, det kopplar ur sig hela tiden och jag har inte riktigt tålamod att hålla på och koppla upp och ner hela tiden, därav kommer det nog bli en hel del brist på inlägg närmsta tiden. Jag ska beställa nytt internet. Nytt, nytt, nytt. Jag vill inte veta av 3 längre, för jesus vad detta har krånglat på ett år. Hela tiden har det varit minst sagt värdelöst. Så nu skiter jag i detta! Synd att jag har ett år kvar på abonnemanget bara...

 


Kommentarer
Postat av: farmor

snygging

2009-09-01 @ 10:19:15
Postat av: mormor

Snyggast i stan, hela dan!

2009-09-02 @ 14:52:42
Postat av: moster

pluttis!

2009-09-03 @ 19:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback