Trötta klubben lägger inte ner!

2009-08-12 @ 19:16:44
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (0)
Ja jesus vad trött jag är! Jag har jobbat som en tok! Teodor är frisk men lätt blåslagen.. Han går in i allt, ramlar överallt, snubblar och springer utan att titta upp, utan han tittar rakt ner i backen. Dåligt balanssinne kanske? ;)
I alla fall, nu är jag ledig hela långa dagen imorgon, mys och pys!
Idag medan jag har slitit mig blå så har pappan och Teddan busat loss på gymmet. Teodor har charmat folk som skulle på arbetsintervju genom att säga Hej till alla samt kramat samtliga personer som kommit in. Vadå social?!


Världens tröttaste mamma och världens kanske näst tröttaste barn

Vi satt på golvet och störde pappan som lagade mat... Vi var jättemycket i vägen men det var så gosigt där på golvet så vi ville inte flytta på oss. Då passade han på att ta ett foto. En blåslagen unge och en svintrött mamma. Vilken syn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback