Tröttisar!

2009-08-10 @ 10:18:05
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (0)
Idag har någonting hänt, som aldrig har hänt förut.
Mamma, pappa & son Teodor har sovit till klockan tio på morgonen!
Pappa och Teodor sover FORTFARANDE! Men jag var tvungen att gå upp.
Klockan fem kom han in till oss lilla febersjuka prinsen, pappan bar in honom. Han somnade nästan omedelbart på min arm så nu har jag lite myror i den. Men det gör ingenting. Han har sovit utan täcke och omkring 8 nånting började hans kropp svalna lite. Mycket vatten har han fått i sig, och välling, så det är bra. Men mat vill han inte ha. Det är snorigt värre men han verkar kunna andas obehindrat ändå.

Klockan tre börjar jag jobba igen så nu blir det nog bara en mysdag. Får se om man kan hitta på någonting att äta kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback