Tvättstugemonstret

2009-08-02 @ 18:40:11
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (1)
Varför ska det vara så jobbigt att tvätta?? Det borde finnas en magisk dörr in till tvättstugan som gör att det blir jätteroligt att gå in där. Som lustiga huset, ungefär. Fast då skulle man nog få ganska ont i huvudet efter ett tag.
Dagen har inte spenderats på något speciellt storartat sätt. N's polers Roger och Pia var förbi och fikade en snabbis. Annars... Handlat lite, och suttit framför tv/dator. Hamnat i något utav en koma.
Imorgon blir det som sagt action! Jag uppdaterar imorgon kväll när jag kommit hem från jobbet och testat kameran :)

Min älsklingsunge är nybadad och luktar schampo och miniderm. Både schampot och minidermen är luktfria men jag tycker att det lukar gott ändå! Det luktar mysigt rent och lent barn!

Kommentarer
Postat av: k

Hehe Mikaela körde och glömde stanna vid korsningen utan saktade bara ner. Men dom lät oss gå hihi :)

2009-08-02 @ 22:57:08
URL: http://aanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback