Fredag kväll men inget fredagsmys

2009-12-18 @ 21:53:21
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (0)
Sonen sover, och jag sitter med cravings big time! Jag vill vill vill ha en knäckemacka med ost, tomat och massvis av örtsalt. Till det en saftig apelsin och en kopp chaite med kanel... Men dessvärre har jag inget utav detta hemma. Kan man bli mer deprimerad än jag är just nu?!
Men, imorgon börjar jag jobba klockan 8 och som tur är jobbar man ju i mataffär, så snart kommer jag ha mina förnödenheter nära till hands! Ska jobba ända till halv fem, så det blir långpanna för Teodor på förskolan igen, eftersom pappa N inte kommer hem förrän i morgon kväll (förhoppningsvis). Men han trivs ju bättre där än hemma i princip som det verkar, så det blir väl det minsta problemet.
Jag kan klaga på att jag har ont i kroppen osv men faktum är att jag verkligen tycker att det är störtskönt att jag har ett jobb att gå till. Det är inte alla förunnat och jag tänker kämpa in i det sista för att kunna jobba så länge som möjligt innan nästa föräldraledighet.

Nisse Hult äter broccoli, lax och pasta

Och trotsar mamma genom att stå upp i stolen... Men fin, det är han!

Lite mer julpynt. Snart har jag pyntat klart hemma för detta år. Julgardiner har det inte blivit några i år, jag har inte hittat några fina. Nu är det bara 2-3 veckor kvar sedan har man tröttnat och så ska allt ner igen. Positivt tänkande.....

Nu ska jag sova! /Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback