Härlig kväll

2009-12-20 @ 20:53:37
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (0)
Sitter i soffan och fullkomligt njuter. Har en kopp äpple&kanel-te och mina knäckemackor med ost och tomat framför mig. Har nyss smällt i mig en apelsin. Teodor sover gott i sängen, och han har varit på riktigt solskens humör ända sedan han vaknade imorse och dagen på förskolan har funkat toppen för hans del - han har ätit gott (köttbullar, julskinka, äppelskivor, ris, smörgås och banan med mera) och sovit en stund och lekt ute i snön.
Min dag har också varit bra, jobbet har flutit på bra, och dagen har gått fort. Att foglossningen känns värre än någonsin och det är lite lätt kryckvarning när jag suttit stilla ett tag skiter jag i. Ingenting kan krossa min kväll ikväll. Imorgon får jag en välbehövlig sovmorgon dessutom, skönt! Men nu ska jag glo lite på Ankan på 3:an och få mig ett gott skratt åt det där härligt puckade fruntimret som lever uppe i det blå.
Godnatt med er sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback