JA! Vad kul! *ironi*

2009-12-08 @ 20:32:07
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (2)
Det är så ofattbart härligt att ha ett barn med ögoninflammation! Eller inte då... Fick hasta ifrån jobbet idag 5 timmar innan jag skulle ha slutat för att hämta lillungen som inte fick vara kvar på förskolan längre. Imorgon blir det hemmavarande med VAB. Har kokat vatten i vattenkokaren och låtit svalna, som jag ska göra rent hans ögon med ofta, ofta. Det är väl synd att säga att han uppskattar min vilja att bli av med hans inflammation... Han gråter och skriker som att jag höll på att såga av hans arm eller nåt. Jag har mutat genom att köpa kakor och ett låååångt bad blev det, med en massa plask och stänk.


Ynkelkynkel

Och idag blev tvättstugan äntligen färdigrenoverad! Efter två och en halv vecka utan att tvätta så har jag nu bokat tvättid torsdag 10/12 klockan 07:00. Hur jag ska orka upp så tidigt är en gåta, men tvätta, det måstes. Och det var enda tiden som fanns...



Tänkte bjussa på en liten bild också, av stora tjocka bebismagen :)


Kommentarer
Postat av: Marie

Låter inge trevlig med ögon inflamation, lille vän! Hoppas han blir bra snart.

Vad fin magen är, och vad stor du börjar bli. Hihi =)

2009-12-08 @ 23:00:21
URL: http://marieeriksson.blogg.se/
Postat av: troll

Stor mage??? Skämtar du eller? Tycker det bara ser ut som att du är lite svullen eller bajsnödig på sin höjd...inte ser du gravid ut iaf

2009-12-10 @ 10:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback