Julpynt hos familjen Trots

2009-12-01 @ 14:01:20
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (0)
Sitter med en kopp citronté och två rostmackor. Teodor sover. Vi har varit och handlat julpynt och spejat på julklappar. Det blev en lång cykeltur och efter att Teddis hade tryckt i sig en köttfärspaj med världens hastighet så slocknade han omgående. Vi var ute efter en julgran också, men kunde inte hitta på någon. Katastrof! Men jag ska inte ge upp, jag ska ha en julgran i år! Om det så ska hänga på mitt liv. Pyntet finns ju i alla fall, så i värsta, värsta fall får det hängas upp i fönstrena! Men jag hoppas att det inte ska behöva gå så långt...

Resten av dagen ska spenderas med att städa, mysa och eventuellt en tripp till K-Rauta för att införskaffa mig tapetlim så att jag kan fixa upp tapeterna i sovrummet ikväll! Men då måste även målarfärgen pärlemor köpas. Och jag måste ha en disskussion med pappa N, så att jag inte får skäll i helgen sedan för att jag gjort fel på något sätt... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback