Lång dag

2009-12-02 @ 23:22:59
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (1)
Puuh! Idag har verkligen varit en lång dag. Än har jag inte hamnat i sängen, jag sitter här och försöker att varva ner, vi har varit hemma i en dryg timme. Teodor har spenderat 11 hela långa timmar på förskolan och jag har spenderat 10 timmar på jobbet. Imponerad som vanligt blir jag när jag möts av en superglad liten kille som springer emot mig och gormar: "Bläpplä, bläpplä, titta mamma bläpple! Mmmm gott!" (äpple som han norpat åt sig och mumsade på) Som vanligt har det inte varit en enda sur min ifrån unge mannen som borde vara helt slutkörd men istället är helt underbar (fast han somnade fort hemma kan jag lova).
Imorgon skulle jag (vi) ha varit ledig men det blir jobb imorgon också. Kort dag tack och lov, och jag tiggde till mig lite sovmorgon, så det blir förskola mellan 10:30 - 16. Jag har räknat ut att det blir 15 timmars övertid denna vecka för min del. All veckor i december innebär övertid så januari månad kommer att bli härlig! (lönemässigt i alla fall) Jag får skylla på att vi ju faktiskt ska bli 4 och behöver alla pengar vi kan få händerna på... Det är dyrt med barn!

Bilder på bebismagen och stora killen i bakgrunden kommer här! Jag börjar bli riktigt stor nu! Inte så konstigt kanske, är ju för guds skull i v 20+4 om en timme! Fasiken vad tiden går undan... Tänk att det "bara" är 4 ½ månad kvar tills vi är 2-barns föräldrar!

 

 


Kommentarer
Postat av: stoffe

den enda som är söt på bild nr 2 är teo.



ta det som en diss :)

2009-12-08 @ 21:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback