Lite bilder

2009-12-25 @ 21:29:21
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (1)
Tänkte slänga upp lite bilder lite snabbt (jag har faktiskt tydligen fastnat på nästan varenda bild, det var svårt att hitta en bild UTAN mig, det var väl första gången som det har hänt) från julafton och nu juldagskvällen. Orkar inte skriva upp vad busungen fått, den som är intresserad kan ringa och fråga! :) Men jag vill tacka för de fina presenterna som Teodor fått och även de jag fått! Så TACK alla!
Imorgon kommer min mamma och mina systrar förbi och firar lite också! Ska bli så mysigt!
Men här kommer bilder, sedan ska jag tillbaka till "Berättelsen om Narnia", N är ute på en krogrunda såhär på juldagen och Teddis sover sött, så jag har makten över tv:n och kylskåpet! :D

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

De är rea på klänningen nu! haha :P

//Emilia

2009-12-27 @ 23:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback