Lite mer julstämning

2009-12-13 @ 21:31:14
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (0)
Långsamt kommer vårat hem att arta sig... Julgranen kom hem idag, dock ej uppackad ur kartong eller stående än, och vi var och handlade ljusslinga som min händiga karl satte upp på balkongen. Dessutom kom det lite snö idag. Mys! Imorgon ska jag nog kanske se om jag hittar några billiga julgardiner att sätta upp i köket, för att höja stämningen ytterligare. Det är så mysigt när det är alldeles mörkt och murrigt och gosigt och man kan ha tända ljus och bara gosa in sig i en filt med en kopp te. I like it! Förhoppningsvis har vi snart tagit arselena ur vagnen och gjort klart sovrummet... Längtar så tills jag får burra ner mig i ett fint vuxenrum med en bok igen!

 

Igår var det trevligt på julfesten, jag var borta till halv tolv ungefär, det räckte alldeles lagom (4 timmar) för lilla trötta mammakroppen. Det blev en del fylleslag men det var ett femtal som körde samma race som jag och höll sig nyktra :)

Vill ni veta vilken bra kille jag har? Jag har en sådan kille som säger att jag är skitsnygg utan att jag måste be om en kommentar till min utstyrsel, så jag kände mig riktigt fin igårkväll! Trots kulan framtill med valross-varning ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback