Men jag ÄR gravid, jag lovar ;)

2009-12-10 @ 14:07:43
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (1)
Gick inte så bra på läkarbesöket. Teodor uppförde sig exemplariskt men det blir ingen antibiotika-kur. Vi får avvakta. Jag skulle höra av mig på måndag igen om det blivit värre. Blev lite irriterad för hennes resonemang var att "Nu är det ju torsdag så veckan tar ju slut imorgon. Då spelar det ju ingen roll egentligen om han får antibiotika nu." Men hallå, hennes vecka kanske tar slut på en fredag - mina veckor tar sällan slut på fredagar, de tar slut på söndagar. Har hon missat att det finns de som jobbar helg?! Men jag orkade inte ta den kampen, det är bara att avvakta helt enkelt.

Jag fick en kommentar angående en magbild jag lagt ut. Personen ifråga som kallar sig "Troll" har skrivit att jag inte ser ett dugg gravid ut. På sin höjd lite svullen eller bajsnödig :D Haha, jag kanske ska ta det som en komplimang? Men jag tycker i alla fall att jag borde lägga ut en till bild då, för att rätta till misstaget - för tro mig - jag ser gravid ut! Jag kanske tog den senaste bilden i en lite väl smickrande vinkel? Det är inte alltid lätt att fotografera sig själv.
Det är väl egentligen ingen annan än jag själv som bryr mig om storleken på min mage, men jag bryr mig ju jättemycket, därinne bor ju mitt lilla barn, min lilla tvåa. Så för min egen skull rättar jag misstaget nu genom att lägga ut dessa bilder:

(Såhär ser jag inte ut när jag bara är bajsnödig, jag lovar ;) )

 


Kommentarer
Postat av: Troll

Det var bättre ;)

2009-12-10 @ 14:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback