Om jag inte vore gravid...

2009-12-08 @ 09:10:01
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (3)
... så skulle jag vilja ha den här jackan som jag fick span på igår och provade... Den satt perfekt om man bortser ifrån magen som höll på att spränga knapparna åt h-vete. Om man ändå hade varit smal och smäck... ;) Den var nedsatt till halva priset också, så det värkte lite i shoppinghjärtat när jag var tvungen att lämna den åt sitt öde...

Nu ska vi snart iväg till förskola och jobb igen, ännu en lång dag idag, 11-21... Men men, stålars blir det!

Kommentarer
Postat av: äwiiis

hej : )

är du också en som ska ha bebis i april : p ?

2009-12-08 @ 17:48:40
URL: http://ewakarlsson.blogg.se/
Postat av: stoffe

hahaha.. vad dumt att du är gravid då :D

2009-12-08 @ 21:19:59
Postat av: Isabell

Har också nu varit hemma med barn nu i 5 dagar som haft ögoninflammation... phjuu!

Vilken fin jacka,var hittade du den?

2009-12-10 @ 10:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback