en goklimp

2009-01-15 @ 21:20:58
Direktlänk | | Kommentarer (0)


Charma kan jag i alla fall :) Och posera som bara attsingen framför kameran hihihi...

På väg mot öppna förskolan! Det är säsongspremiär och ska bli SÅÅÅÅ spännande. Jag har längtat så länge för jag är så trött på bara mamma hela dagarna! Och nu kommer jag få träffa alla härliga kompisar igen! Wiho!


Nä nu vill jag till bollrummet istället. Finns det nån här som kan öppna grinden eller måste man göra allt själv?!


Såhär finurlig ser jag ut när jag har leksaker omkring mig som inte är mina! Och visst har jag väldans klarblå ögon?! Mamma tycker att jag är en riktig snygging!
På Öppna Förskolan så träffade jag Noel som vågar klättra på alla möbler och Miranda som skrattar åt allt man säger, svinkul! Och så fick jag stå i mitten av ringa och dansa och sjunga och sen klappade alla händerna och då blev jag alldeles till mig av lycka! Det är härligt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback