Hemma igen

2009-01-18 @ 21:31:22
Direktlänk | | Kommentarer (1)
I helgen har jag lärt mig att svara "pappa" på allting någon säger åt mig...
När mamma kör sin ramsa hemma : "Fammo, faffa, mommo, moffa, mamma, pappa, Tedde bus" så behöver hon inte säga pappa nu längre, för det kör jag men från och med nu. Mamma tror att pappa har legat i hårdträning nu i helgen när jag har varit med honom hemma hos farmor och bonusfarfar.
Men nu är jag hemma och välbehållen i alla fall och det var ju tur det.
Jag blev faktiskt glad över att se mamma den här gången också, inte lika feg som jag brukar vara. Jag börjar bli en stor pojke nu!Puss och godnatt alla grodor

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha det är samma här. Ibland får jag höra ett mamma, men det är mest pappa som kommer ur munnen på Joel. Tror också att R haft hårdträning med honom nu när han är pappaledig lite mer, hahaha.

2009-01-19 @ 10:55:27
URL: http://joelregado.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback