Långt emellan...

2009-01-11 @ 20:54:27
Direktlänk | | Kommentarer (2)

Jag har inte tid längre att sitta och skriva en massa, jag har så många nya saker att utforska och upptäcka. Så därför är det långt emellan..
Men jag försöker tvinga mamma att fota mig emellanåt i alla fall, även fast det är svårt att fota när jag aldrig någonsin står eller sitter stilla. Jag har världens största energi. Upp och ner från soffan stup i kvarten och springa mellan alla rum, leta saker och babbla på om allt och ingenting. Här kommer i alla fall lite bilder igen.


Mmm vad gott det är med morgonvällingen!

Och med mammas tofs!

Borsta tänderna bör man annars dör man.... Eller, tänderna dör i alla fall... Visst?

Lite utomhus måste man vara också... Det är riktigt skoj det!


Kommentarer
Postat av: mormor

Snorunge, du är vackrast i världen............

2009-01-13 @ 08:35:06
Postat av: farmor

full av bus du måste ha fått för mycket av den varan

men håller med moprmor puss på er

2009-01-13 @ 16:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback