Lattemorsorna attackerar!

2009-01-25 @ 10:49:35
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (0)
Hahaha, ja, jag är en sån. En lattemorsa. Som sitter på fik med latten och tar upp en massa extraplats med barnvagn och pratar väldigt högt med kompisarna för att överrösta de gapande barnen och får arga blickar från de som hade önskat att få fika ifred. I'm just facing the facts....
Men jag och mina vänner har kommit på att det är ALLDELES för dyrt att gå på fik var och varannan dag, så vi har börjat hemmafika nu istället! Och eftersom jag har en espressomaskin så är mitt hem ett hett fikaalternativ. Och eftersom jag nu gjort så många latte så har jag börjat få grepp på det där nu... Och idag så lyckades jag få in en klockren latte! Jag var bara tvungen att ta kort på den!

Det är alltså mjölk längst ner och sen espresso och sen skum högst upp! Klockrent ju! Jag var tvungen att blanda lite med skeden för att kaffet skulle fördela sig med mjölken och den var så GOD! Jag verkligen njöt! Shit alltså, jag är kaffebruden!




Och sen som vi skrev tidigare så har vi möblerat om... Blev ingen bra bild för rummet är så avlångt, men så här blev det i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback