Mysig lördag och ommöblerar-söndag!

2009-01-04 @ 19:18:09
Direktlänk | | Kommentarer (1)
Som en del vet redan så har kameran vi fick i julklapp gått sönder. Vi ska skicka den till sthlm för att den ska fixas... Men jag kan i alla fall berätta vad vi har gjort i helgen.
I lördags var vi och badade på fjärran höjder med Emilia, Elmer och Hilda och det var supermysigt, i alla fall för mamma. Men för mig var det mest lite läskigt, i alla fall första timmen. Sen blev det ganska kul men då var det såklart dags att gå upp. Sen somnade jag nästan omgående när jag lades ner i vagnen utan lunch och allt, för jag var verkligen helt slut!
Men det var en härlig dag i simbassängerna.

Sen idag så har vi möblerat om lite hemma. Det var ganska kul, en massa roliga saker kom fram som jag kunde flytta på hur jag ville och förstöra en massa för mamma när hon hade städat.
Nu är vi ganska utmattade och jag ska sova tidigt ikväll. Imorgon ska vi nog bara slappa en massa. Idag var det 15 minusgrader utomhus men vi gick ändå på en långpromenad och det var skönt med en massa frisk luft faktiskt.
Men nu ska det sussas i sängen.

Puss och kram till er alla mina goa vänner.

Kommentarer
Postat av: mormor

Det är det ingen som har talat om för mig, att kameran har gått sönder, vilken OTUR!!!!

2009-01-05 @ 10:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback