Uppdatering!

2009-01-08 @ 21:14:49
Direktlänk | | Kommentarer (2)
Vi har ju varit helt urkassa på att uppdatera oss! Men här kommer ett fotografimaraton då min helknasiga mamma inte är teknisk av sig och kameran inte alls var sönder; pappa fixade!


Mysigt och superkul att busa i mammas säng och gömma saker under täcket så att hon får trevliga överraskningar när hon ska sova! Det går på ett kick att klättra upp i den nu också, jag har tränat duktigt!

Syns jag nu? Eller har jag blivit osynlig? Ser du mig mamma?

Man kan vila sig och pilla lite i naveln, det är väldigt trevligt!

Att äta Brago Bokstavskex är väldigt kul!

Jag ville visa upp min härliga frilla bakifrån!

Mmmmmm! Mums med kex!

Öhhh vad är det jag ser därborta igentligen?!

Ja ni det var allt för ikväll, nu är jag helt matt av att välja ut vilka bilder jag ville vilsa!
Snart kommer det fler bilder, vi lovar! Puss puss

Kommentarer
Postat av: mormor

Pussgris!!!!

2009-01-09 @ 08:24:34
Postat av: kakanbrakan

du är bara för söt!!

2009-01-11 @ 00:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback