Barnvakt och bus

2009-07-25 @ 18:16:16
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (0)
Elmer och hans mamma var på besök här idag, vi fick vara lite barnvakt åt Elmer för mamma Emilia skulle iväg och fixa med en byrå. Det har varit livat värre här hemma kan jag säga med gott samvete, killarna har slängt sig efter varandra; pussats, kramats och slagits om vartannat. Men det har varit trevligt och Teodor trivs så bra i sällskap av barn (eller någon annan som orkar busa på full nivå i flera timmar, vilket jag inte gör). 
Det regnar och regnar och regnar ute... Och åskar och mullrar. Det är ganska mysigt, men lite trist. Jag vill ju att min sista vecka som "fri" ska vara fin och fulld av möjligheter (även om jag kanske inte utnyttjar dom)...
Jag längtar verkligen efter att få fotografera med en kamera med lite bättre bildupplösning och kvalité. När ungen springer omkring som en skållad råtta så är det knepigt värre att fånga honom på bild. 
Och snart måste håret klippas igen... Och jag som tyckte att jag klippte det så himla kort sist! Suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback