Cykeltime!

2009-07-04 @ 15:41:36
Direktlänk | | Kommentarer (1)
Pappa har "lagat" mammas cykel! det var inte så mycket att laga som mamma trodde, så billigt blev det! Mamma har satt på en ny sadel och en barnstol till mig så nu ska vi ut på cykeläventyr! Mamma har även köpt extra cykellås så att ingen ska sno den och en fin hjälm med hajar på till mig så att jag inte ska ramla och slå i huvudet! Hon har torkat cykeln också, så den är ren och fin! Såhär ser den ut:

Och jag har fått nya kläder av pappa!


och dessutom så har jag blivit PROFFS på att åka sparkbil! Och bäst på att krocka

Kommentarer
Postat av: mormor

Men gud så fint det blev med allting!!!

Hjälm med hajar, den måste man självklart ha på sig när man sover, fattar du ingenting, morsan????

2009-07-05 @ 13:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback