Fotbollsfreak... Eller minihuligan

2009-07-07 @ 15:25:37
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (1)
Det är min son det. Seriöst. Har han kommit in i en nippetippe-ålder eller vad är detta? Först var hjälmen ett måste. Nu är det fotbollen som gäller. Det ska med överallt och hela tiden. Benämningen är "Bom". Han säger "bom bom" och så springer han och hämtar bollen. Som ska vara med vid matbordet, i soffan med vällingen, ut till tvättstugan... Listan är lång!


Vi har även storstädat idag! Skönt som f-n! Dammsugit, skurat, torkat, tvättat, diskat, sorterat kläder.... Till och med badrummet fick ett ansiktslyft! Nu kan man slappa med gott samvete. Film på underverket kommer lite senare ikväll, just nu sitter han och sabbar datorn så det känns inte som läge att ladda upp filmer...

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha, ja men jag hade verkligen sett fram emot att få äta där. Suktat efter det i ett par timmar, och sen så neej. Då blev jag lite sur, haha. Vi får se hur länge det håller =)

Jag mår bara bra, börjar känna av illamåendet en del på morgon och kväll. Men inte så att jag känner att jag måste kräkas. Annars är det heeeelt okej. Hur mår du och Teddan? Han verkar leva rövare varje dag han. Både högt och lågt.

Ta hand om er.

2009-07-08 @ 13:19:52
URL: http://marieeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback