Fredag kväll

2009-07-31 @ 19:32:16
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (0)
Har lagat kladdkaka och ska vara allmänt onyttig. Titta på film och njuta av att det är hyfsat städat hemma. Jag har hittat en ny tapet som jag vill ha nu på fondväggen i vardagsrummet. Kan tyvärr inte hitta någon bild på den.. Men förhoppningsvis kommer den upp i slutet på augusti. Från DecorMaison i alla fall.

Har egentligen varit en ganska kass dag men många sura miner, från samtliga familjemedlemmar. Men nu verkar det har blivit bra igen, och innan T gick och lade sig så var det fnitterattack på hög nivå här i soffan.... ;)


"Geeee mig just den där saken mamma annars skriiiiker jag!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback