Jobbsök!

2009-07-10 @ 21:29:18
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (1)
Jag har hittat jobbet med stort J! Jag bara MÅSTE ha detta jobb. Så alla som läser denna blogg, HÅLL ERA TUMMAR OCH TÅR NU! Sista anmälningsdag är 15/7 och jag har precis skickat iväg en anmälningsansökan. Jag har kvalifikationerna, så nu är det bara att hoppas, hoppas, hoppas. Tjänsten är på 20-25 tim/veckan plus diverse helger, och jag skulle komma hem lagom till middagen varje dag! Ååååh vad jag vill ha detta jobb!!!

Kommentarer
Postat av: farmor

jag håller all två tummarna. Ser fram emot helgen då jag ska få vara farmor utan mamma & pappa.Vi ska hjälpa faffa & och snickra så det blir riktigt.

puss på er

2009-07-12 @ 11:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback