Kaffebryggarkärlek

2009-07-13 @ 19:25:18
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (1)
Imorse "dog" den älskade kaffebryggaren. Så jag var tvungen att köpa en ny.... Jag hittade en pytteliten bedårande sak på Philips. Jag var tvungen att ha den bredvid knivstället för att man ska förstå hur liten den är :)

Älsklingsungen har haft en klämseldag idag dessutom. Jag förstår inte riktigt hur han lyckas på en och samma dag: Klämma fingret i en låda i köket; klämma magen i en bok (?!); klämma fingret på skurhinken; och fastna med benet uppböjt under soffan. Det måste vara nåt rekord av något slag?

Idag har vi även inhandlat Rosenrot. För tillfällig mental trötthet. Nu jäklar ska Teodor få en pigg mamma!

Kommentarer
Postat av: mormor

Pytteliten, men du är inte så stor du heller:-)

2009-07-14 @ 07:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback