Läs & sov-time

2009-07-29 @ 20:27:10
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (0)
Nu ligger jag redan i sängen, känner mig helt slut. Har snott med mig min bok; "Deluxe" av Anna Goldbersen. Lite 1800-tals dramatik, de fina societetsdamernas värld ;)
Vi har gått lite för mycket idag, först våran morgonpromenad som ju varade i nästan 3 timmar och sedan gick vi in till stan igen med N för att kolla tyg till Teodors säng samt handla mat. Mina ben värker...

Teodor har lärt sig att säga Teddan! Jag är stolt som en tupp. En feminin tupp.
Han hade även lyckats med någonting som var nytt efter att han somnat ikväll.. Jag upptäckte nämligen när jag skulle kolla till honom nyss, att han lyckats pula in sina ben i kudden! Alltså, han har tagit kudden och sedan lyft på örngottet och tryckt in benen där så att det blev som en sovsäck, typ. Fötterna var alldeles skållheta när jag pulade ut dom igen. Hur kommer han på allt? Knepiga lilla söta unge! KÄRLEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback