Lite smått

2009-07-22 @ 13:11:07
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (1)
Jag har egentligen inte så mycket vettigt att skriva, mer än att jag önskar mig en ny kamera. Den superfina kameran jag har nu fick jag av Farfar Gunnar och bonusfarmor Sussi i julklapp men tyvärr så blir det så att har man ett mobilt barn som avskyr att sitta stilla så är det svårt att fånga detta lilla barn på bild, och digitalkameror ger inte Teodor så värst mycket rättvisa. Och eftersom jag slitter med kameran klistrad på handen och vill fota honom hela tiden, så är ju kamera ganska viktigt. Därför önskar jag mig en systemkamera. Jag tänker mig inte så avancerat dyrt eller komplicerat, utan någon billigare variant alá 4000 kr med kanske 9xzoom istället för 13, och 10 mp istället för 12 ;)




Nog om detta så har bloggen blivit rekommenderad av föräldrabloggar igen! Känns jättekul att återigen få berömmas på deras sida! Om du vill läsa om deras rekommendationer så hittar du inlägget här.





Kommentarer
Postat av: Rebecca

Teodor, du, har blir stor nu!! Saknar dig <3

2009-07-22 @ 18:52:46
URL: http://aanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback