"Ny" blogg

2009-07-25 @ 20:25:06
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (3)
Som ni kanske ser så har en tjej som heter Kristin gjort en ny outfit till min blogg! Fancy fancy ;) Gjord enligt mina önskemål men som ni kanske förstår så är designen alldeles för komplicerad för att jag skulle ha klarat det själv! Personligen tycker jag att den blev helt förtjusande. Visst då!

Jag vill passa på att nämna att bilden på händerna som finns i headern (toppen) på bloggen är MIN och TEODORS hand, fotograferade av syster Kristin Andersson (en annan Kristin). Den hänger med för att jag tycker att den är så oändligt fin!

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Vackert med era händer så... Kan förstå att den bilden hänger med...

:-)

2009-07-25 @ 23:19:16
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: moster k

Jag har faktiskt ritat av dendär bilden om du kkikar tillbaka i min blogg :) hihi puss love

2009-07-26 @ 00:20:47
Postat av: Kristin

Vad roligt att du är nöjd! :)



Kram!

2009-07-28 @ 13:45:25
URL: http://liddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback