Ny kategori - Recept by Elsa

2009-07-28 @ 21:58:26
Direktlänk | | Kommentarer (0)
Nu tänkte jag börja med lite mat-tips!

Jag startar med dagens middag, en smarrig enkel kycklingsallad, jag har snott receptet från Fia, det kan varieras lite, men såhär gör jag det:

Beräknat på 6 personer:

En grillad kyckling
400 gr strimlad stekt bacon
2 st gröna äpplen
ca 4 st färska champinjoner
ca 3 tomater
1 avokado
sallad, gurka
Lätt cremefraish
Currykrydda

- Hacka och blanda samtliga ingredienser, krydda efter tycke och smak, klart!
God som den är eller med pasta till.


Nu är Ghost Whisperer slut och jag ska sussa sängen. Men tyvärr så måste jag säga att det inte direkt är ett himmelrike man ser fram emot; fjädringen är helt slut i madrassen och varje gång man andas så knirrar och knarrar det, plus gungar som om det vore en vattensäng. Men vem har råd att köpa en ny säng? Inte jag. Teodor ska få en ny i alla fall! Stor pojke nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback