Oj, hoppsan!

2009-07-09 @ 18:10:37
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (2)
Ja, jag klippte ju håret på Teodor.. Det skulle ju bli bara topparna och det blev det också. Men sen så såg jag att håret fortfarande hängde fram i ansiktet på honom. Så jag klippte lite till. Och lite till. Och lite till. Och helt plötsligt så hade jag klippt ganska mycket! Och det var inte alls meningen. Hoppsan! Men jag tycker att han blev fin i alla fall, är nog ganska skönt att slippa allt hår han hade och SÅ hemskt kort blev det inte ändå.. Men nu går det att göra tuppkam om man vill i allafall, håret är så pass kort att det kan stå upp med lite gele i!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Men guuuuddd va söt du blev Teo!

2009-07-09 @ 23:32:42
Postat av: mormor

Se där, vilken vacker pojke!!!

2009-07-10 @ 10:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback