Skrikfamiljen

2009-07-23 @ 14:49:55
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (1)
Vi sitter i varsitt hörn av hemmet; mamma, pappa & barn. Och gormar och skriker till varandra; "Vad vill du ha till middag?!" "Jag vet inte!" "Eh geh go hej bäh!" Det måste ju låta ganska lustigt, för den utomstående.

Teodor har fått någon slags magsjuka. Han är jättedålig i magen. Eller också så är det de förbannade (men söta) tänderna, som spökar. Han har en till kindtand på G och så en tand framtill i underkant som har spuckit upp. Aj, aj. 

Pappa Nicklaz har åkt till Göteborg och kommer hem igen på söndag kväll, så nu är vi hemma själva, jag och Telistott, fast det kommer säkerligen bli lika mycket skrik ändå...


Kommentarer
Postat av: k

"Vi sitter i varsitt hörn av hemmet; mamma, pappa & barn. Och gormar och skriker till varandra; "Vad vill du ha till middag?!" "Jag vet inte!" "Eh geh go hej bäh!""

HAHAHA jag älskar dig min kära syster! :D

2009-07-23 @ 19:56:58
URL: http://aanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback