Sovmorgon

2009-07-28 @ 08:34:16
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (0)
Yes, idag fick jag känna av lite semester ;) Sovmorgon till 8! Och med stängd sovrumsdörr dessutom, så inga marodörer kunde komma och nypa mig i tårna...
Men klockan åtta tröttnade miniprinsen på sin pappa och kom och knackade på dörren och ropade : "HAALLLÅÅ" Han lät så söt att jag bara var tvungen att öppna och släppa in honom, och han kutade in, borrade ner sig bredvid mig i sängen i 2 sekunder och sedan pussades vi och så var det fullt ös med massa klös! Men det märks verkligen när man har fått lite sovmorgon, hur man känner sig förändrad som människa, eller, som förälder kanske man ska säga... De senaste dagarna har det varit till att vakna med tuppen klockan fem... Så det är ju en rejäl skillnad.
Nu är kaffet snart klart och mysen sitter här bredvid och låtsaspratar i telefon. Han måste ju tycka att jag är jättekonstig när jag pratar i telefon, för han verkar ju tro att man bara ska prata - i en tom lur utan gensvar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback