Tapetsering/Snusk

2009-07-23 @ 18:53:58
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (0)
Jag är så tapetseringssugen!
Just nu ligger min kärlek hos Linnés kollektion hos Boråstapeter, och den yta jag vill tapetsera är den blekgröna fondväggen i vardagsrummet. Jag tror det skulle bli hett! 









Och till ett annat ämne, så är det så att jag tittade lite närmare i minipoolen idag (som numera kallas snuskpoolen, för det har regnat så pass mycket och Teodor har en extrem lusta för att kasta stenar och jord i den) och såg att den är full av små små yngelliknande masksaker! UUUÄCK! Gissa om jag var snabb med att tömma den? Utan att plocka ut stenar, leksaker eller annat så bara tog jag mina sista krafter och flippade över poolen så att allt vatten hamnade i gräset. Fy bövelen! Inte konstigt att Teodor är magsjuk om han lyckats få i sig såna där miniäckel! Jag och Nicklaz har kommit överrens om att om han inte är bättre imorgon eller om han till exempel får feber eller verkar ha ont i magen, så ska jag åka till vårdcentralen med honom. Om läget är lugnt ska jag ringa sjukvårdsrådgivningen och hoppas att de kan lugna mig för en aning skärrad blev jag minsann! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback