Telefonkö

2009-07-15 @ 09:37:56
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (1)

Just nu sitter jag i telefonkö till Vårdcentralen, för jag vill gärna ha svar på mina prover som jag tog för 15 dagar sedan. Läkaren skulle ringa upp i slutet på förra veckan för att berätta men uppenbarligen så har jag hamnat i glömska. När jag hade suttit i telefonkö i 20 minuter så kopplade de bort mitt samtal och det var bara att börja om igen. Nu har jag legat på plats 6 i 7 minuter. Jättekul. Verkligen. Superkul. Hela morgonen = telefonkö. En till telefonist kanske?? Känns som att sitta i kö till försäkringskassan just nu. Lika enerverande. Och inga nyheter är goda nyheter i det här fallet. Om det är köldkörteln så blir det en lång tid av medicinering. Om det inte är köldkörteln så är jag tillbaka på noll och vet inte varför jag mår som jag gör. Yeah, happy days.

Teodor har redan gått och lagt sig, han vaknade kl 5 imorse. Men han har varit på goshumör hela morgonen och bara legat och myst med mig i soffan och pussats och kramats. Supermysigt. Och sen hittade han en miniräknare som han slog mig jättehårt i huvudet med, så nu har jag en liten bula. Mindre mysigt.

Nu har jag plats 5 i kön! Wiho!



Kommentarer
Postat av: karin

hahah sötis klantis teodor då !

2009-07-15 @ 23:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback