Trotsande mamma

2009-07-26 @ 17:05:35
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (0)
Mhm, idag har jag trotsat mig själv lite grann. Vi åkte till IKEA, som skrivet. Men... UTAN BARNVAGN! För att förklara lite närmare hur resvägen till IKEA ser ut så är det såhär : Ca 500 meter (20 min i Teodortakt) till bussen. Bussresa ca 40 minuter. Gång ca 20 meter till IKEA från buss. Sedan tillbaka igen. På vägen hem gick vi dessutom av vid konsum; ca 100 meter till Konsum från bussen och sedan ca 500 meter hem därifrån. Det har gått som en dans! Han har inte klagat (förutom en stund på bussen på vägen hem, då var det trist), han har hållt mig i handen hela tiden när vi gått utan så värst många tillsägelser & han satt stilla på sitt egna säte på bussen och hej-ade på folk.
Vi hittade i alla fall det vi skulle ha;
Dra-på-lakan - 79 kr för 2-pack
Täcke - 35 kr
Kudde - 15 kr
och så blev det en köksklocka också... 99 kr

En toppendag helt enkelt!


Jag tog ju en bild på Teodor i IKEA-kundvagnen också. Tyvärr med mobilen så han ser skum ut, men ändå. Bildbevis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback