Vacker dag + Vacker unge = Klockren kombination!

2009-07-29 @ 11:19:22
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (1)
Vilken höjdardag det varit hittills! Halv nio gick jag och Teodor ut på långpromenad, vi gick via Gävle Strand och in till stan, på vägen dit "råkade" vi gå i en vattenpöl - eller en minisjö i vägen kanske man skulle kunna kalla det - och vattnet var högre än vad jag trott, så mina skor blev som två sjunkna båtar och jag var tvungen att köpa nya inne i stan för fötterna liksom limmades fast... Sedan gick vi in i Bolognerskogen och Teodor sprang och jagade änder och skrek "Kvack kvack kvack kvack" efter dom och hade armarna rakt ut åt sidorna som ett flygplan. Stackars änder flydde för sitt liv...
Sedan gick vi förbi en stor stentrappa och Teddis har lärt sig att gå upp och ner för trappor helt själv utan stöd och utan att ta hjälp av händerna så det var förstås väldigt spännande. Vi fortsätte via stora bron (den långa vägen) hem och nu har vi ganska precis kommit in genom ytterdörren och Teddan däckade nästan omedelbart... ;) Det har varit varmt och soligt och härligt! Och Teodor var på grymt bra humör!












Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud, va söta bilder! :)

2009-07-31 @ 16:29:00
URL: http://alexandrasellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback