Balkongstädning

2009-06-17 @ 18:33:29
Direktlänk | | Kommentarer (0)
Jo, mamma städade balkongen. Och vad stor den blev! Har vi en så stor balkong verkligen? Det får ju plats en hel del här!

Innan dess var vi på långprommenad. Vi letade efter Flügger färg men hittade inte, det får bli nya försök imorgon! Då ska vi kolla på kartan innan, mamma är ju lite långsam när det gäller sånt. Men jag trivdes, det var fint väder och jag satt och sjöng för mig själv mest hela tiden, jättehögt fick jag sjunga, mamma sa inte ifrån!

Och sedan kom vi hem och satte oss på tomten och solade... Jag fick med mig en skål med cornflakes, det är toppen att knapra på när man inte har nåt annat att göra. Om man blåser i skålen med cornflakesen så flyger de överallt. Kul, kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback