En bra dag!

2009-06-25 @ 18:19:43
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (2)
Idag har det varit en bra dag. Det har varit strålande solsken och varmt varmt varmt hela dagen, Teodor har ätit mat som han ska och han sommarsov i 4 timmar mitt på dagen så jag fick massvis med egentid (då jag bara slappade... ibland måste man!) Sedan kom det ett gäng killar från husen häromkring och ville leka med Teodor, de skulle lära honom sparka boll och Teddis var i himmelriket :P De var väldigt omtänksamma, killarna, som var i typ 7-års åldern.
Och sedan var det tjejernas tur att komma, de kidnappade med sig Teodor först ett tag och sedan följde jag med till andra lekplatsen och så satt vi i sandlådan allihopa och pratade om barn och om livet och en massa saker som 8-11-åringar tänker på.

Sedan gick vi hem och lagade smulpaj med blåbär. Jag tog bort sockret från pajen så att innehållet blev smör, mjöl, havregryn och blåbär. Då kunde Teddis också äta :) och så lite grädde till det såklart.
Imorgon ska jag på firmafest! Och pappan ska vara här. Och på lördag åker vi kanske till Söderhamn och träffar Fredrik och Marie som väntar Teodors första kusinbarn i magen!

Kommentarer
Postat av: mormor

Jag är uppriktigt imponerad av hur bra ni har det, var har du lärt dig att vara en sån duktig mamma?

Teddolor är så söt o så stor, tack för sophinken, jag har flinat hela dagen!

Pussar, ses tisdag

2009-06-25 @ 19:35:17
Postat av: mormor

Dessutom är det uppenbart att det inte bara är vi som är närmast som tycker att han är bedårande, när grannungarna kommer o frågar om han får komma ut...vid ett och ett halvt års ålder, det är inte riktigt vanligt!!!!!

2009-06-25 @ 19:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback