Lite uppdatering

2009-06-11 @ 19:01:57
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (1)
Igår var vi på Akademiska sjukhuset i Uppsala, vi fick skjuts dit av Farmor och BonusFarfar. Och det var en toppenbesök! För kirurgen som opererade Teddan i mars sa att allt såg supertoppenbra ut och ingen mer operation eller extrakoll behövs! Känns som en enorm tyngd som lyfts från mina axlar! När han är 3-4 år och blöjfri ska vi till Gävle sjukhus och kolla att han tömmer blåsan helt när han kissar, men det kommer vara en helt smärtfri procedur. Och när han är 15 år så får han välja själv om han vill till Akademiska för en koll och ett snack, känner han då att han inte behöver/vill så måste han inte, och känner han sig osäker och vill så är han välkommen. Men det kommer inte att synas att han är opererad och det kommer inte att påverka honom på något sätt i livet. Känns otroligt, otroligt skönt - inte minst för Teodor själv såklart!

Vi fick ett utebord och två utestolar från Farmor och BonusFarfar igår också, och det tackar vi jättemycket för, det blev jättefint! Det kommer bilder när det inte regnar dygnet runt längre.. Hallå vart tog sommaren vägen???

Idag var jag barnvakt till Elmer en snabbis när mamma Emilia var på stan, det går vilt till med två små icke stillasittande barn! Sedan röjde de gärnet resten av dagen också och Teodor har precis precis slocknat i sin säng som en riktig tröttnisse.

Och snart ska mamman också sova, för jisses jag är helt slut jag ;)

Kommentarer
Postat av: mormor

Jesus, vad jag längtar efter er!!!!!!

2009-06-14 @ 11:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback